2015. augusztus 14., péntek

II.fejezet

              Flóra reakciója
         **Flóra szemszöge**


Ezt el sem hiszem ez a dinka most tènyleg felrakta egy pályázatra a dalunkat?! Okè èn èrtem tènyleg baromi jól sikerült ès azt sem mondanám,hogy nem tudunk ènekelni,de  szerintem már túlmentünk egy ici-picit azon a bizonyos határon.Viszont picit sem èrdekel mert ha megnyerjük találkozhatok a kedvenc bandámmal az 1D-vel.Tudni illik,hogy èn Flóra Medison rajongok a One Directionerèrt.A srácok közül a kedvencem Zayn...ó az a srác szerintem egy fèl isten. Az a kreol bőr azok a szemek ès Ahw...imádom őket. Na,de tèrjünk vissza a valóságba.
-Lia szerintem ez nen a legjobb ötlet-közöltem vele bizonytalanul
-Jaj ne parázz már minden a legnagyobb rendben fog menni. Sőt...ha nyerünk találkozhatunk a te drága nyálas bandácskáddal is.
Ez szíven ütött...
-okè-okè hagylak-azzal kilèpet a szobámból.
Igaz,hogy tegnap leordítottam a fejét és haragudtam rá,de nincs mit tenni ezt már nem lehet vissza csinálni úgyhogy nincs értelme haragudni.
Magyarul próba szerencse.
A nappaliban megláttam a kutyusomat Sütit. Egy naggyon cuki kis Golden retriver,de imádom,viszont mèg csak pár hónapos.Felvettem az ölembe ès elkezdtük nèzni az Alkonyatot.Számomra megunhatatlan egy film ès Jacob szerintem is rohadt helyes.Nagyban nèzem a filmet amikor megcsören a telefonom.
-Fló benne vagyunk az első ötvenben!-ordította Li.Hát ki más ilyen elvetemült mint a barátnőm??
-Oki majd akkor szólj ha az első ötbe bejuttunk addig ne idegesíts ilyenekkel.-mondtam aztán letettem.Persze örültem neki,de nem akarom magam hiú ábrándokba kergetni.
Pont belèptem a szobámba amikor megcsörrent a mobilom.Miután ránèztem a kijelzőre a szívem kalapálni kezdett.Josh volt az a...barátom.
-Szia cica holnap el tudsz jönni velem a moziba?-imádom imádom imádoooommm
-Szia drágám mèg kèrded hát persze.
-Okè akkor holnap reggel nyolckor ott leszek.
-okès szia jó èjt álmodj rólam szeretlek
-Szia te is rólam-ès letette.
Sosem mondta eddig,hogy szeret.Lia szerint csak kihasznál...igen persze engem a suli pomponlány csapatànak kapitányát...na ès persze ènekesèt. Viszont ènekelni mindig Livel szoktam.Ezután elgondolkoztam és rájöttem,hogy egy hèt ès summer time...vègre már alig vártam.Remèlem jó nyaram lesz. Fèlek,hogy megint olyan lesz mint az utóbbi...arról most mèg nem szeretnèk beszèlni.
Inkább elmegyek ès veszek egy forró fürdőt aztán pedig benyomom a szunyát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése