2015. augusztus 11., kedd

I.fejezett

        Mi ez ha nem a sors??
       


          **Lia szemszöge**

A szobámban ülünk Flóval és hallgatjuk a legújabb cover videónkat.
  - Szerintem jó lett!
  - Szerintem is,de mennem kell!
  - Oki,szia!
Épp,hogy elkezdtem böngészni a netten miközben az új coverünket hallgatom mikor egy új verseny felhívást láttok amit Fló kedvenc bandája hirdet:

"-Sziasztok srácok most eséjt kaptok,hogy teljesüljön az álmotok.
  - Szerepelhetek velünk egy klipben.
  - És kaphatok egy egy éves lemez szerződést.
  - Mindössze annyit kell tennetek,hogy beküldtök egy dalt akár egyénileg vagy csapatban.
  -Lehet saját vagy cover a lényeg,hogy ti énekeljetek rajta semmi féle javítás nélkül.
  - Sok sikert és Sziasztok!"

 Hàt ez hihetetlen itt ülök miközben az új zenénket hallgatom és hirtelen felvillan ez a verseny.Mi ez ha nem a sors??
Ezért is éreztem azt,hogy jelentkeznem kell Fló bármi féle beleegyezése nélkül.Persze miután jelentkeztem felhívtam Flót:
  - Szia dinka!
  - Szia Láma!
  - Fló aszem most jelentkeztem a kedvenc bandád felhívására.-behúzott nyakal vártam a reakcióját.
  - Te teljesen meghibbantál most ha nem mi nyerünk,hogy megyek el koncertjükre ha meglátnak majd kinevetnek miközben azt gondolják,hogy ott az egyik csaj abból a béna videóból!!-ordít majd leteszi a telefont.
Remélem hamar megbocsájt!-sóhajtok egy nagyot majd lefekszek aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése