2015. október 1., csütörtök

III.fejezet

  Most ez igaz barátság vagy     csak egy álarc?

         **Lia szemszöge**

Szerintem igen is jó ötlet volt jelentkezni. Ez a lüke szereti azt a nyálas bandát én meg szeretek énekelni.Fifti-Fifti.Bírom a barátnőmet,de egy picit végre befejezhetnè az álmodozást és visszatérhetne a földre. Ki tudja lehet,hogy összejön álmai pasijával és végre dobja azt a taplót aki titokban fűvel-fával csalja.Alig várom,hogy kitegyèk a nyertest.Na,nehogy azt higgyétek,hogy a nyálas,buzi ficsúrok miatt.Nem.Inkább azért mert a nyertes szerepelhet a következő klipjükbe és remélhetőleg felfedeznek minket.Végül is ki ne álmodozott volna arról,hogy híres énekes,színész vagy éppen modell legyen.Én pedig úgy döntöttem adok ennek egy esélyt ez a verseny pedig csak kapóra jött.A nyálas bandát meg csak elviselem valahogy elvégre annyira nem csudák a számaik meg elmennek.Ráadásul ha meg nyerjük akkor is csak a stódiózáson és a klip forgatáson veszünk részt nem arról van szó,hogy össze költözök öt idiótával (legalábbis a twitcamokban amiket eddig Fló miatt néztem azokon elégé azok).Na,mindegy most ezt hagyuk csak ideges leszek tölük.Miután abba hagytam ezt ropant érdekes eszme futást.Lementem a deszka parkba és gyakoroltam pár trüköt.A zenén kivül még ezt szeretem és a táncot.Persze melletünk még sportolok is,de azt csak a suli miatt.Miután meguntam a deszkázást haza mentem megnézni,hogy áll a verseny annyira megörültem mikor megláttam,hogy benne vagyunk az első ötvenbe.Ezért is hívtam fel Flót,de ő csak elrontotta a kedvem és még ideges is lettem tőle úgyhogy elmentem futni,hogy kicsit kiereszem a gőzt.Futás közben gondolkodtam,hogy még is mi lett a legjobb barátnőmmel ötidik óta legjobb barátok vagyunk most még is azt érzem,hogy egyedül vagyok és nincs semmien barátom.Most ez igaz   barátsága vagy csak egy álarc?
Hazáig ezen gondolkoztam.Végül ezt megunva elmentem zuhanyozni utána pedig aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése